۸ پاسخ

منمممممممممم درگیرشممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😢😢😢😢😢😭😢😭😢😭😢😭😭😭

مواظبش باش گلم

عزیزم اب پیاز قرمز بزن پاش و پد الکل بزن دورنافش بعدم‌چرک‌خشکن بده بهش سریع خوب میشه تب از عفونت هست

انشالله خوب بشه بزودی

ان شاءالله پایین میاد دختر منم دو روزه تب داره همش ایبوپروفن میدم بازم تبش پایین نمیاد

غصه نخور بچه‌ان تب میکنن مریض میشن بالاخره بزرگ میشن

انشالله که خوب میشه بچه اس گرم سرد شده نگران نباش

انشالله زود خوب بشه گلم.

سوال های مرتبط

مامان titi مامان titi ۳ سالگی