۵ پاسخ

همین خوبه تا یک ساعتو نیم نهایت باید بیاد پایین نیومد ایبوپروفن بده

شربت پلاروکا فوق العاده

من برا تب اینجوری اول شیاف میزارم سریع میاد پایین بعد با استا کنترل میکنم

هر ۴ساعت ی قطره چکان پر ازهمون پاراکید بده با آب ولرم ویکم نمک بریز توش پاشویه ش کن

شیاف بزار

سوال های مرتبط