پسر من ده ماهگی شروع کرد نگران نباش
پسر منم نمیره فقط سینه خیز میره
آره. پسر من تو ده ماه رفت. چهاردست وپا میره
آره عزیزم پسر منم چند روزه یاد گرفته
برای منم نمیره 😕 فقط از ما میگیره نیمخیز میشه بلند شده نمیتونه میترسه ولی قشنگ بلند میشه همت به خرج بده زود راه نیفته🤐
اره بعضیاچهاردست و پا نمیرن یهو بلند میشن راه میرن
سینه خیز هم نمیره؟
پسر من همسنه دختره فقد دنده عقب میره اونم چهاردست و پا نه 🤣
پسر منم نمیره
بعضی از بچه ها کلا چهاردست و پا نمیرن
ولی اگه خیلی نگرانی دکتر ببر
دختر منم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.