طبیعیه هنوز چهار دست و پا نمیره؟

تصویر
۱۴ پاسخ

چکارش داری به این نازی خوابیده😂♥️♥️

بعضی از بچه ها اینجورین نگران نباش خدارو شکر ک آنیا از وقتی چهاردستو پا شده دیگه امونمو بریده 😂

هر بچه ای فرق داره دختر و پسر من اصلا سینه خیز نرفتن همون اول چهاردست و پا رفتن ولی بچه های خواهرام اول سینه خیز بعد چهاردست و پا

آره طبیعیه

دخترمنم نمیره

اره پسر من پایان ۸ماهگی چهار دست و پا رفت

اره عزیزم
گیسو ۸ ماه ۲۰ روز رفت انقدر ک باهاش تمرین کردم الان میگم چقدر خل بودما بچنو اذیت کردم

پسر من تازه دو روزه یاد گرفته داره چهار دست و پا میره

دختر منم نمیره

من بچه داداشم اصلا ۴دست و پا نرفت یدفعه راه افتاد،من خودم دخترم هنوز داره سینه خیز میره،هربچه ای یجور نگران نباش

پسرمنم نمیره فقط غلت میزنه تو خونه

پسر منم نمیره نگران نباش به وقتش میرن

آره بابا

بله پسرمنم نمیره

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته دهم بارداری
مامان جوجه کوچولو.. مامان جوجه کوچولو.. ۱۷ ماهگی