مامانا بچم هنوز چهار دست و پا نمیره طبیعیه؟

۵ پاسخ

لابد زیاد بلندش میکنی
بیشتر بزارش زمین او رو شکمش او پیشش بشین یاد میگیره خود به خود
ماشالله دخترم داره رو پاهاشا با کمک مبل یا پله وایمیستاد
او چهار دست او پا میره

تصویر

پسر منم نمیره سینه خیز. میره بچه‌ها متفاوتن

خیلیا اصلا نمیرن

بعضی بچه ها کلا ۴ دست و پا نمیرن
یا فقط ژست اون حالت میگیرن

پسرمنم نمیرع

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی