من توی هفته ۹ خیلی نفس تنگی و سنگینی اکسیژن دارم عادی؟

۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم اگر خیلی شدیده به دکتر مراجعه کن اگر نه که قابل تحمل هست برات طبیعیه چون میزان خونی ک داره توی بدنت تولید میشه نسبت به قبل 50 درصد افزایش داشته و این یعنی کار قلب و ریه هات زیاد تر شده و خب نفس تنگی هم از طبعاتشه

هر هفته چیز جدیدی میاد من قبلن تنگی نفس داشتم چیزی میخوردم نفسم بالا نمیومد یا کمی راه میرفتم چند هفته این تنگی نفس بود بعد شد درد سمت چپم پای چپم رگش میگرفت دائمی بعد هفته خوب شد الان این هفته دل دردو پهلو درد دارم با بی اشتهایی کاملللل

منم تا نماز می خونم نفس بالا نماد انگار از کوه بالارفتم

بهتره بری دکتر

منم همینطورم نفس عمیق نمیتونم بکشم اصلا

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری