کشورهای همسایه پر از پایگاه های آمریکایی هست. که آمریکا از اونجا به ایران حمله میکنه، این کشورها چطور باید اجازه ی این کارو بدن؟ در ثانی کسی به اونها کاری نداره. ایران پایگاه هایی رو میزنه که مال آمریکا هستن و از اونجا به کشور ما حمله میشه، وقتی کشور آمریکا از ما دوره مجبوریم به پایگاه هاش توی منطقه حمله کنیم. موضع گیری ترامپ بعد از عذر خواهی پزشکیان رو حتما دیدین؟ که تحقیرمون کرد و حتی مردم عادی رو هم تهدید به مرگ کرد.
زهره طرف شمام صدا میاد؟🥺
همین الان صدا جنگنده میاد
الان نزدیک ما خیلی صدا میاد.جنگنده تو آسمانه
آره عزیزم خوبیم عصریه یه دوجا رو زدن
انشالا همه سلامت باشن
سلام عزیزم من اصفهانم خبری نیست
خیلی جاها را زدند
چرا چی شده
چی شده مگه؟🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.