۲۲ پاسخ

ازچندماهگی مثل ماهی حرکت میکنه؟بچتون چی بود

نه ربطی نداره دختر

ولی ماه بالاتر که بودم خیلی خودشو سفت میکرد

من نشنیدم

اره مث ماهی پسره

وااااه😐

طرف صبح حالت تهوع داری یا عصر

واسه من مثل ماهی بود 🤣

خب همشون اینجوری حرکت میکنن تا وقتی کوچیکن😂

دختر مثل ماهی حرکت میکنه، پسر جفتک میندازه، البته واسه من دوتاش جفتک مینداخت

نه ربطی نداره.

ای جانم . ایشالا بچه بعدیت پسره عزیزم

نه عزیزم

فک نمیکنم درست باشه این حرف

نه پسر من اصلا تکون نمیخورد

منم شنیدم ولی نمیدونم تا چه حد درست باشه

بچه من ک دختر بود

بچه من دختر بود

سلام
بچه اولم تو شکمم خودشو سفت میکرد پسر شد
دومی مث ماهی میومد و می‌رفت دختر شد

دخمله

من سر پسرم تکون خوردنش رو ۵ ماه ب بعد احساس کردم

من نمی‌دونم واسه بقیه
ولی واسه من که دخمل بود 😍

سوال های مرتبط