۷ پاسخ

۲۸ هفته و‌ ۴ روز بودم☺️

عزیزم برای وزن دهی چی خوردین؟

خداروشکر عزیزم انشاالله بسلامتی بغل بگیریش فداتشم💙🥹خداروشکر خوب ثابت مونده سرویکس میگم ک تو رعایت میکنی ک ثابته من ۳۵ واژیناله میترسم 🙁

چی میخوردین برای وزن؟

خدا نکشتت 😂 😅 😂

سونو نوزادای پسر خیلی بامزه س
سرییییع انتن دیده میشه😄

خداروشکر منم دقیقا همین استرسو داشتم
اما خب به من اصلا نشون ندادن🤣

سوال های مرتبط