چه دکتر خودسری داری؟به جاش دکتر من تک تک ازمایشارو نوشن برام همشم رفتم با اینک چند روز پیش جواب سل فریم اومد امروز غربالگری دومم هم رفتم حتما برو دکترم از نظرم عوض کن
ببخشیدا دکترت چه خری بوده باید حتما بری خب خودت برو بیرون انجام بده یا دکترتو عوض کن مگه میشه یهو بری انتی قبلش هم قلب و هم رشدشو و هم هماتوم و همه چی رو چک میکنن تو سونو قلب
برو حتمن
اصلا نرفتی 😳😳😳😳😳
سونو قلب خیلی مهمه بعدش هم توی ۸ هفته دکتر ازمایشمهم مینویسه برات ک باید قبل ان تی انجام بدی
چه دل و جرعتی داری باید برای قلب بری حتما
اشتباهه
عزيزم حتما برو سونو قلب اينكه خارج رحمي نباشه هم بررسي ميكنند
سنو قلب خیلی مهمه باید حتما بری
چ تحملی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.