کیا مثل من سونو قلب نرفتن منتظرن یبارکی برن nt

۱۰ پاسخ

چه دکتر خودسری داری؟به جاش دکتر من تک تک ازمایشارو نوشن برام همشم رفتم با اینک چند روز پیش جواب سل فریم اومد امروز غربالگری دومم هم رفتم حتما برو دکترم از نظرم عوض کن

ببخشیدا دکترت چه خری بوده باید حتما بری خب خودت برو بیرون انجام بده یا دکترتو عوض کن مگه میشه یهو بری انتی قبلش هم قلب و هم رشدشو و هم هماتوم و همه چی رو چک میکنن تو سونو قلب

برو حتمن

اصلا نرفتی 😳😳😳😳😳

سونو قلب خیلی مهمه بعدش هم توی ۸ هفته دکتر ازمایش‌مهم مینویسه برات ک باید قبل ان تی انجام بدی

چه دل و جرعتی داری باید برای قلب بری حتما

اشتباهه

عزيزم حتما برو سونو قلب اينكه خارج رحمي نباشه هم بررسي ميكنند

سنو قلب خیلی مهمه باید حتما بری

چ تحملی داری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی