۱ پاسخ

معمولا به پهلوی‌ راست میخوابی اینجوری میشی
برای شما برعکسه
به چپ که میخوابی دهانه‌ی معده رو به بالا قرار میگیره و اسید و محتویات معده به سمت مری و گلو نمیاد بالا
بلافاصله بعد از غذا دراز نکش حتما یکی دوساعت بگذره از غذا خوردنت
مواد اسیدی نخور مثلا مرکبات
اسید معدتو بیشتر میکنه

سوال های مرتبط