منم به پهلو راست خوابیدنی نمیتونم با بینی نفس بکشم احساس میکنم خفه میشم با دهنم هم که نفس میکشم خشک میشه برمیگردم پهلو چپ😐😐
برای منم از اول بارداریم همینطوری بود تا این هفته کلا مدلم انگار تغییر کرده به چپ راحت شدم چند روزه😅
منم ب پهلو راست راحت ترم پهلو چپ برام سخته
منم همینجوریم
ولی فک میکنم چون ب قلب فشار میاد
منم پهلوی راست راحتترم نمیدونم چرا
لباس نوزادی کیوت و دلبر میخای
تا دوسال من دارم
ایدی روبیکا
nini_heed1
منم همینم بخدااا . پهلوی راست راحت ترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.