چرا ب پهلو چپ ک میخوابم تنگی نفس میگیرزم

۷ پاسخ

منم به پهلو راست خوابیدنی نمیتونم با بینی نفس بکشم احساس میکنم خفه میشم با دهنم هم که نفس میکشم خشک میشه برمی‌گردم پهلو چپ😐😐

برای منم از اول بارداریم همینطوری بود تا این هفته کلا مدلم انگار تغییر کرده به چپ راحت شدم چند روزه😅

منم ب پهلو راست راحت ترم پهلو چپ برام سخته

منم همینجوریم
ولی فک میکنم چون ب قلب فشار میاد

منم پهلوی راست راحتترم نمیدونم چرا

لباس نوزادی کیوت و دلبر میخای
تا دوسال من دارم
ایدی روبیکا
nini_heed1

منم همینم بخدااا . پهلوی راست راحت ترم

سوال های مرتبط