بله درسته دختر منم ۲۰۰ گرم کم کرد
سونو اخرت چند بود و چه هفته ای انجام دادی
اره عزیزم دیدی بسته چیپس میگیری هوا داره داخلش بچه هام همونجوری شدن دختر من ۳۰۰تا کم کرد
آره باد بوده
مبارکه خوش قدم باشه براتون ، معمولا نوزادا بدنشون کمی ورم داره موقع تولد یکم که میگذره کم میشه
اره یکم پف دارن اولش
اره عزیزم
اره عزیزم وقتی دنیا میان ی کم ورم دارن بعد خوب میشن
طبیعیه میگن باد بدنشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.