۹ پاسخ

بله درسته دختر منم ۲۰۰ گرم کم کرد

سونو اخرت چند بود و چه هفته ای انجام دادی

اره عزیزم دیدی بسته چیپس میگیری هوا داره داخلش بچه هام همونجوری شدن دختر من ۳۰۰تا کم کرد

آره باد بوده

مبارکه خوش قدم باشه براتون ، معمولا نوزادا بدنشون کمی ورم داره موقع تولد یکم که میگذره کم میشه

اره یکم پف دارن اولش

اره عزیزم

اره عزیزم وقتی دنیا میان ی کم ورم دارن بعد خوب میشن

طبیعیه میگن باد بدنشه

سوال های مرتبط