۵ پاسخ

عیب نداره عزیزم چرب کن خوب میشه با روغن زیتون یا ارگان

عزیزم چیزی بدی نیست که اولین نقاشی دخترمونه
منم انقدر ترک خوردم

تصویر

مال من اواخر بارداریم خیلی ترک خورد از دکترم پرسیدم علتش چیه گفت چون انقباض کاذب داشتی اینجور شدی

مال منم ماه آخر شروع کرد ب ترک خوردن ماشالله زیادم ترک خورد برام فکرشو نمیکردم

خیلی خوب تا الان دووم اورده پوستت😂

سوال های مرتبط