چرا امروز همش تجربه بد از سزارین دیدم🥲😂

۱۱ پاسخ

سزارین خیلیییی بهتره خیلی من وقتی رفتم برای زایمان طبیعی انتخابم بود بعد از گذشت ۵ساعت دوسداشتم بمیرم ایقدر بد بود حالم بدشد که ضربان قلب بچه افت کرد دیگه بردنم اتاق عمل و واقعا سزارین خیلیییی بهتر اگه برگردم عقب از اول میرم سزارین البته این تجربه منه هرکسی متفاوته

عزیزم بیمارستان خوب برو
دکتر خوب انتخاب کن
تا تجربه بد تویی زایمان طبیعی و سزارین نداشته باشی
بری دولتی با یک میلیون زایمان کنی توقع داری چی بشه 😂

خیلی عالیع بشرط اینکه دکترت و اتاق عمل خوب باشه سه روز اول نمیتونی پاشی بعدش یکم راحتی

یکی میره بیمارستان دولتی چهارتا دانشجو میریزه تو اتاق عمل از این سر تا اون سر میبرن بد بخیه میزنن یکی یه دکتر حاذق عمل میکنه برش کوچیک میده سریع جمعش میکنه بیمارستان خصوصی داروی بی حسی و پمپ دردش خیلی خیلی عالیه بیمارستانای دولتی خوبم هست که دکترای ماهر توشون کار میکنن همه شرایطشون یکی نیست

من بچه اولم سزارین شدم اصلا چیزی نفهمیدم فقد الکی به خودم ترس و استرس میدادم الانم باز تو این بارداریم همون ترس استرس رو دارم فقد بدیش اینه بعدا عوارضش رو میبینی من گردن درد و کمر درد دارم

من چالشی نداشتم واقعا فقط راه رفتنش روز اول سخته با روزی که میای خونه بعدش شیاف میذاشتم اکی بودم

برای هر بدنی متفاوته

مگه تجربه بارداری همه یکیه که زایمانشون یکی باشه عزیزم؟!

هرکی بسته به شرایط بدنیش زایمان رو چه طبیی چه سزارین تجربه میکنه 😊

سزارین اصلا تجربه بد نداره خیالت راحت بهتربن کاری که میتونی در حق خودت انجام بدی همینه

واقعا خیلی بد بود

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی