چرا همش دلم کرانچی میخاد🥲🤧
بد نباشهه!!

تصویر
۷ پاسخ

واییی من شبی خوردم عذاب وجدان دارم 😥همش کرانچی و پفیل

منم پفک میخوام همش

خوب نیس زیاد اگه تونستی از عطاری یا خواربارفروشی پفک سویق بگیر خیلی خوشمزس مفیده

نوش جونت

ن من زیادمیخوردم یکماه باز هوس شیرینی دارم ک قند دارم نمیتونم

منم‌دلم خاس

من پفک میخام🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد