من هوس کرانچی تند کردم 🫠چیزای تند بد برای بچه؟!

۱۲ پاسخ

من از اول تا الان تموم خوراکیا رو خوردم چیزی نشده بخصوص کرانچی تند 😂شکموم دست خودم نی ولی مشکلیم پیش نیومده

من از اول بارداری دیگه فلفل قرمز نخوردم
فقط فلفل سیاه اونم کم برای ادویه غذا

وای منم دلم خواست 😂

بریز تو ماست بخور

نه بابا... اصلا تو خیلی از فرهنگ‌ ها غذاهاشون کلللاا تنده... برای اینکه خود بچه بخوره بده

ن برای یه بار مشکلی ندارع

من معدم خیلی اذیت کرد چندتا دونه خوردم

ولی آب بزار پیشت آبم بخور بزار زیاد ب نی نی فشار نیاد

من تا الان دوبار خوردم چون خیلی دوس دارم

منکه انقد خوردم. 🫩

واسه خودت بده ممکنه معدتو اذیت کنه کم بخور

چند تا دونه بخور

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری