من از اول تا الان تموم خوراکیا رو خوردم چیزی نشده بخصوص کرانچی تند 😂شکموم دست خودم نی ولی مشکلیم پیش نیومده
من از اول بارداری دیگه فلفل قرمز نخوردم
فقط فلفل سیاه اونم کم برای ادویه غذا
وای منم دلم خواست 😂
بریز تو ماست بخور
نه بابا... اصلا تو خیلی از فرهنگ ها غذاهاشون کلللاا تنده... برای اینکه خود بچه بخوره بده
ن برای یه بار مشکلی ندارع
من معدم خیلی اذیت کرد چندتا دونه خوردم
ولی آب بزار پیشت آبم بخور بزار زیاد ب نی نی فشار نیاد
من تا الان دوبار خوردم چون خیلی دوس دارم
منکه انقد خوردم.
واسه خودت بده ممکنه معدتو اذیت کنه کم بخور
چند تا دونه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.