وای هوسم شد خیلی دوست داشتم قبل بارداری ولی حتی یه بارم نخوردم
به نظرم ضرر داره نخور صبر کن چندماه دیگه بخور🥰
اره عزیزم فشارت میره بالا
بله مقدار نمکش بالاست
بچه پوستش تیره میشه با چیزای فلفلی
منم خیلی دوست دارم زیاد میخورم
وایییی من پنیریشو زیاد میخورم لعنتی خیلی خوشمزههههه
خیلی ضرر داره ، نخور . حالا هر از گاهی هوس میکنی اشکال نداره اما ساده شو بخور ، فلفلی خوب نیست
نخوری بهتره چون اونم طعمشو میکشه گناه داره
اره فشارم میبره بالا و بچه هم اذیت میشه
هم مضره کلن خاصیتی نداره و هم تند شنیدم نینی طعم تندی و حس میکنه لااقل با ماست بخور خیلی نسوزه
کلا چیزای تند و فلفلی زیاد خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.