۲ پاسخ

سیب زمینیرو ابپز میکنی میدی پسر منم تازه رفت تو شش ماه بنظرت بدم بخوره 11روزه رفته ش ماه

کره میزنی بهش؟یا با شیرت یااگ شیرخشکیه با اینا رقیقش کن

سوال های مرتبط