خانوما تجربه تون از زایمان طبیعی و سزارین بگید

۵ پاسخ

یکلام سزارین عالیههههه

ببین سزارین اصلا قابل مقایسه با طبیعی نیست،خیلی سزارین عالیهعهههه
اینکه بگی اصلا درد نداره خب الکی میگن درد داره ولی یه درد کاملاً قابل تحمل که اگر شما پمپ درد بگیری همونم متوجه نمیشی،پمپ درد یه نعمته که واقعا باعث میشه دردت خیییییییلی کم بشه
برای همین بنظرم با توجه به اینکه طبیعی مرگ رو جلو چشمت میبینی عمل سزارین با پمپ درد در برابرش هیچِ

من سزارین کردم خیلی خوب بود البته برا هرکسی فرق داره

جفتش سخته هم سزارین هم طبیعی
اصلا درست نیس که میگین سزارین راحته

سزارین کردم خوب بود ولی درد بعدش خیلی زیاده

سوال های مرتبط

مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان نون خامه ای🧸🧁 مامان نون خامه ای🧸🧁 ۵ ماهگی