تو تاپیکام هست
دکترت کیه؟
سلام گلم میگم چیشد شما قیمت بیمارستان هارو پرسیدین؟ میدونید چقدره
فقط سزارین
بچه اولم طبیعی بدون درد بستری شدم آمپول فشار زیاد اذیت شدم خداروشکر کیسه اب داره شد و سه ساعته از 4سانت ب 10رسبدم .
کلا سخته
امیدوارم این یکی راحت تر باشه
من ک تجربه ای نداشتم ولی مامانم سر دو تا اع بچها سزارین شده بود واقعا خیلیییی اذیت بود طبیعی هر چی هست همون اولشه بچه بدنیا بیاد دیگه دردی نداری اما سزارین بعدش خیلی اذیتی داره طبیعی مامانم میگه بعدش راحت سرپایی اما سزارین ن
من سزارین بودم خیلی راضی بودم
سزارین بودم حین عمل هیچی نفهمیدم ولی سوند دردداشت و اولین راه رفتن
طبیعی بودم ولی چون شیاف و آمپول زیاد استفاده کرده بودم رحمم خیلی سفت بود و خیلی اذیت شدم
من طبیعی بودم و خداروشکر خیلی راحت بود برام
امیدوارم سر این بچه دوم هم راحت باشه ایشالا
من سزارین بودم راضی نبودم طبیعی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.