من ک مرگ ب چشمای خودم دیدم وهنوزم افسردگیش همراهمه خداروشکر سزارین شدم وگرنه اگه طبیعی بود واقعا دیگ بچه نمیخاستم
وای برا من ک بد بودش سر اینم انقد استرس میگیرم هرموقع یاد درداش میفتم ک
آخه من شیکم اولمه هیچی از انقباض و نشتی کیسه آب نمیدونم نمیدونم چه وقتی انقباض شدم برم بیمارستان یا دردم گرفت خیلی
درد که قطعا درد داره و بدون درد نیست ولی بستگی داره بدنت چطوره گلم،بدنا با هم فرق داره.
و اینکه اگر خودت دردت بگیره بزای خیلی بهتر آمپول فشار چون اون دردش مصنوعیه بیشتر،ولی کلا سختیش تا زمانی هست که سر بچه بیاد،سرش که اومد بدن بچه هم لیز میخوره میاد،یهو تو اوج درد میرسی به آرامش
برا من خیلی بد بود خیلی خیلی دیگه طبیعی نمیرم دست بدنم هست بعضی خیلی سخت زایمان میکنن بعضی ها راحت من که شانس نداشتم واقعلا عذاب کشیدم
عزیزم طبیعی قطعا درد داره
میتونی دردش رو کنترل کنی با ورزشای ماماهمراه و اینکه اپیدورال بزنی
ولی باید ببینی مادرت چجوری بوده زایمانش؟ چون بدن دختر به مادرش میره
مثلا یکی با دوساعت درد شدید بچش بدنیا میاد
یکی هم ۲۴ساعت درد میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.