۳ پاسخ

سلام عزیزم
اصلا نگران نباشی ها اگه میگن وزنش کمه
تازه ازاین هفته هابه بعد نی نی خوشگله وزن میگیره😍

مثلا تخم مرغ عدس اگه شد غذای گوشی اینا بیشتربخورین
خرما وعسل هم. خیلی مقویه برا نی نی مفیده
توکل برخدای مهربون انشاالله تا بیادبغلتون سه کیلومیشه که خیلیم خوبه شایدم بیشتر🌷

مهم. سلامتی نی نی هست حالا اون چندگرم بالاپایین بعداجبران میشه

وزنش کمه گلم

یعنی وزنش کمه

سوال های مرتبط