۸ پاسخ

خطا میده واسه منو گفته بود ۲۶۰۰ همون به دنیا اومد ۲۶۰۰ بود یعنی سونو کمتر بوده

شاهان ۳۲ هفته ۲۲۰۰ بود
تا ۳۹ هفته ک زایمان کردم ۴۳۰۰شد

به سونو توجه نکن خطا زیاد داره
من ۳۲هفته سونو رفتم وزنشو گفت ۲۹۹۶سزارین هم بودم دکتر بهم گفت تا۳۸هفته ۴۵۰۰میشه وزنش ولی ۳۸هفته زایمان کردم ۳کیلو ۹۰گرم بود یعنی تو ۵هفته تقریبا کلا۹۰گرم اضافه کرده بود بااینکه خیلیی به خوراکم میرسیدم و لیدی میل هم میخوردم

من ۳۵ هفته یادمه ۲۶۵۰ بود وزنش بدنیا اومد ۳۹ هفته بود۲۹۵۰

خدا کنه دختر من ایندفعه کم وزن نباشع پسرم بدنیا اومد ۴۵۰۰ بود من سزارین هستم دیگه هر چی بیشتر باشه مشکلی برای زایمان نیست دیگه

ب سونوگرافی اعتماد نکن زیاد خطا دارن خواهرم

۳۳۰۰ اینطورا ، البته سونوگرافیا خطا دارنا

۳۵۰۰ اینا میشه

سوال های مرتبط