برا اطمینان هم میتونی جواب ازمایش که گرفتی یه سر بری که دارویی چیزی اگر باید مصرف کنی بهت بدن
ازمایش تیتر بتا بده
بعد اگر لکه بینی و درد خیلی شدید نداشتی طبق اولین روز اخرین پریودت محاسبه کن ۶ هفته یا ۷ هفته برو
اول پروفایلتو عوض میکنی میزنی باردار😂😂بعد میری ازمایش خون بعد سنو دیگه دکتر میگه چه زمانی باید چکاپ بشی
الان دیگه باید نوبت بگیری برای سونو اولیه همون ساک بارداری و اینا دیگه برات آزمایش مینویسه و ویتامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.