منم سنو واژینال انجام دادم بچم سقط شد واژینال نرو
منم بتام مشکوک بود سونو واژینال گرف گف هنوز چیزی دیده نمیشه،برو یه هفته بعد بیا
اصلا واژینال نرو
من رفتم چند روز پیش
امروز بار رفتم جنین هیچ رشدی نکرده
دکتر باهام دعوا گرفت که از سنو واژینال که انجام دادی به جنین آسیب رسیده
واژینال خطرناک نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.