سلام هفته ۱۰ هستم همش سردم میشه طبیعیه؟

۳ پاسخ

بله

منم سردم میشه خیلی

ازه منم اینجورم خونه برادر شوعرمم ازبس بخاری ها بلند کردم اونا کوتاشون میکنه😂😂🤔یخ کردم

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد