۲۰ پاسخ

نترسین عزیزم شما مادری
سعی کن اروم باشی و ارامش رو به بچه هات منقل کنی
ذکر حسبی الله و نعم الوکیل رو زیاد بگید
و یا حفیظ
ان شاالله که از بلا بدور باشید.
عزیزم مرگ فقط یکبار سراغ ادم میاد
و اگر زمان مرگ ادم برسه چه با موشک و چ با هر چیز دیگه ای میمیره
پس بخدا توکل کنید❤️

تو بترسی پس بچت چکارکنه؟حقته ک بترسی ولی جلوی خودتو بگیر حستومنتقل نکن ب بچه ❤️

چرا خطرناک تره

چرا همه امشب دلشوره دارن

پس فقط من این حسو ندارم دارم دیوونه میشم.

ما رفتیم خبری نبود

انشاالله که همه مردم سلامت باشن .خدارو شکر سمت قم امن زیاد خبری نیست .ولی واقعا سخته یه سری صدا اومد فقط بچه ام بغل کردم رفتم اتاق.پسرم انقدر گریه کرد ترسید . فعلا سمت ما خبری نیست

تدامپ گفته امشب وارد فاز دو خیلی شدید میشیم

مگه چی گفته؟

نترسید دلتو بسپار بخدا..خودش بهتر میچینه

چی شده ترامپ چی گفته

تهران اره
دیشب جهنم بود گفتع امشب بدترم میکنم

چرا مگ‌چی شده

قراره امشب بد بزنن

منم یه دلشوره عجیبی دارم نمیدونم چم شده یه جوریم😢😣😣

چرا مگه چی شده

امروز زیادی آروم بود وضع خیلی نگرانم از شوهرم دورم

ازساعت۱۰ شروع مبکنه

هرشب ک سمت مامیزدن ازظهر تاالان ک خبری نیست

چرا این حسو داری؟

سوال های مرتبط