۲ پاسخ

من ی مدت از داروخونه گرفتم میدادم
گف دونیم سی سی بده من دوسی سی میدادم دیدم خوابش خوب شد دیگ ندادم

واسه خواب من ملداکس میدادم عاااالی بود

سوال های مرتبط