انقدم ویتامین
بدم میادازدارو
🤦🤦

تصویر
۹ پاسخ

حس خوبی داره که داری واسه بدن خودت کوچولو قدم بزرگی بر مقداری هر یه قرص ویتامین کلی واسش خوبه

از بو جفتشون بدم میاد بعد ناهار گفته بخور اما من وسط غذا میخورم که بعدا حالم بد نشه

اینا رو نخوری بعد زایمان هیچی از بدنت نمیمونه

میخورم میگم اگر نخوری بعدش اذیت میشی

منم از همینا میخورم بوی اون صورتیه حال بهم زنه

من از همینا دارم اون زرده امگاس میگم 🤔

واااای مولتی ویتامین فقط حالم از بوش بهم میخوره یعنی باید دماغمو بگیرم بعد بخورمش😑🤢

منم متنفرم از قرص و دارو

متنفرم ازشون🥲 زایمان کنم ریخت هیچ کدوم ازشون رو نبینم دیگه مخصوصا امگا۳

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی