#شیرخشک
#فرزندپروری
#آنومالی

تصویر
۶ پاسخ

منه بیچاره که گرمی بیست خریدم ...

نمیدونم ب چ دلیل هست دقیقا.. بخاطر دی ماه ک بازار بسته شد طلا از ‌21 اومد روی 15 منم 15 خریدم. الانم کمتر میشه قطعا!

طلا جهانیه ربطی به اتحادیه نداره

شانس منه بخدا
خواستم بخرم گرمی 20 خریدم
الان یک هفته اس صاحبحونه متنظر بهش پول بدیم هی میاد پایینتر از 20 رسید ب 17وخورده ای ک 1تومنم کمتر قیمت خرید😔

ربطی ب اتحادیه نداره.قیمت طلا جهانیه

احتمالا از فردا گرونتر شه باز

سوال های مرتبط

مامان دلوین و تودلی💙 مامان دلوین و تودلی💙 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی