من 16 ماهگی جدا کردم خیلی راحت بود چون از 1 سالگی هم ظهرا تختش خوابوندم ولی الان جنگه اومدیم 3تایی پذیرایی روی تخت 3 تایی جامون کم میشه ولی باز ظهرا تختش میخوابونم که عادت نکنه
اره من عوض کردم اتاقشو
بخاطر سنش نمیگم ولی الان نه🥲🥲🥲🥺🥺
من ۲۲ ماهگی جدا کردم ولی حدود چهار پنج ماه خودمون تو اتاقش میخوابیدیم دیگه ۲۲ ماهگی ما هم اتاقشو ترک کردیم.
من تازه جدا کردم سخت نبود ولی از قبل چند بار جدا کردم ولی موفق نشده بودم این سری موفق شدم دیگه شبا بیدار نمیشه راحت بود چند روز یک بار بیدار میشه میگه اب میخوام اب میدم دوباره میخوابه
قبلا جدا نکردم گذاشته بودم برای این سن ها که الان هم با توجه به شرایط جنگ نمیکنم قطعا ، چون نیاز اول هم بچه هم خودم احساس امنیته
نه اصلن.چون عادت داره شباهی بیدار میشه ببینه منو پدرش کنارش هستیم یانه بهش حس امنیت میده.خودمم اصلن دلم نمیاد چه بزارمش تواتاق جدا چه بزارمش توکوچه جفتش برام یکیه.بعدم ممکنه پتوروش بره کنار درکل فکرشم برام غیرممکنه
وای ن خیلی کوچولوا هنوز
ن منو پسرم تو اتاق میخوابیم شوهرم پذیرایی چون زود میره سر کار اراز اذیت نشه اراز هم پیشش نخوابم نمیخوابه زار میزنه منم وابطه شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.