من برای چشم نبردم
فک کنم بچه اذیت میشه گناه داره
اگ زود بدنیااومده میفرستن
پسر منم بردمش غش کرد از گریه چشاش سرخ شد خیلی دلم سوخت مردم والا
بهش میگن رتینوپاتی برای نوزادان زود رس
خیلی وحشتناکه ،،،منکه نرفتم داخل شوهرم بردش فقط ۱۰ دقیقه صدای نعره و جیغ بچمو میشنیدم منم بیرون اشک میریختم
من متخصص بردم یه وسیله هست میزارن که بچه پلک نزنه درد هم داره بچه جیغ میکشید خیلی خودتم تازه نمیزارن نگه داری دستیار دکتر نگه میداره دکتر معاینه میکنه ..
من بردم ولی نداشتن من نگاه کنم
چند لحظه بیشتر طول نمیکشه
چشم برا چی ب ما فقط گفتن برا گوش بیایین ک من نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.