۷ پاسخ

منکه متوجه نشدم

من که دوتادندون عقل کشیدم بخیه نزد اصلا

ن اصلا حس نمیکنی

نه دردش قابله تحمله دو ثانیه بیشتر طول نمیکشه

درست یادم نیس شایدم کشیدم😅
یا جذبی بود یا کشیدم ولی یادمع اصلا درد نداشت

نه بابا
من تو خونه خودم زدم

من ک اصلا نکشیدم

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته پنجم بارداری