بچه ها جرم گیری دندون هم بی حسی میزنن؟؟
ی

۸ پاسخ

سلام جرم‌گیری دندون انجام دادین؟ نظرتون چیه؟ بعد عوارض داشت ؟

نه ولی بعدش یخورده درد داره

نه اصلا درد نداره خیلی خوشت میاد حالت قلقلک

نه ولی خیلی اذیت کنندس آدم یجوری میشع

نه درد نداره مگه اینکه دندون خراب داشته باشی یا لثه هات التهاب داشته باشه

جرمگیری دندون رو بدون بی حسی انجام میدن

نوچ.

نه بابا اصلا هیچی نیست ک

سوال های مرتبط