۱۴ پاسخ

مهدیه عکس از ابروهات میدی ببینم چتوریع

منم حساسم پمادی خیلیییی درد داره
بار اولیم دندونی برام زد هیچ دردی نداشتم قایل تحمل بود
بار دوم گفتم پمادم امتحان کنم ولیییی اونقدر درد داشتم اشکام خود به خود میریختن

من بیهوش شدم زیر دست دکتر🤣🤣🤣

من تجربه جفتشو دارم ولی پماد بهتره تو بخوای درد امپول بیحسی رو بکشی خیلی بدتر از سوزنه ژله ک

بی حسی پماد

دو سال پیش ۳تومن شد
چقد قیمتش‌پایینه
مواد مرغوبه؟

اول بی حسی پمادی بعد هم دندون پزشکی
ناقرینه هم نشد برام
دوبار هم زدم

قابل تحمله بزن بره می ارزه یه چن تا میخاد بزنه دیگ😁🫢

اره دردش واقعا اذیت میکنه ولی خوشکل میشی، من بازم میزنم

چه ارزون گفته، ژل بنجل نزنن واست

من بی حسی پماد.درد انچنان نداشت.قابل تحمل بود.تا درد شروع میشد سریع دوباره پماد میزد

پمادی..
دردکه خب داره من اشکم خودشش میومداصا🥴🫠

۲۳۰۰ شده ؟ چه گرون

پمادی
درد نداره فقط ی سوز ریزی داره

سوال های مرتبط