۶ پاسخ

خدا رحممون کنه فقط
من باهررررصدای کوچیکی سه متر میپرم هوا بخدا
خدا ازشون نگذره ک این دوران رو باید اینجوری بگذرونیم🥺
انشاالله ک چیزی نشده و خدا محافظت کنه تودلی هامون رو🤍

من کلا در پریودی میگیرم با هر صدا

منم دیروز ترسیدم تا الان بچم تکون نخورد فعلا 5 دقیقس کمی تکون خورد

تو این چند روز ما باردارا با انواع صدا ها ترسیدیم متاسفانه

نه دیشب یکجوری بمب زدن من قلبم اومد دهنم

ماها زیر صدای موشک چیزیمون نشده شما با صدا در بشی عزیزم؟هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان اوین مامان اوین هفته سی‌ودوم بارداری