۱۴ پاسخ

وطن غنی و زیبای من دست کفتارها افتاده😔

اول خدا بعدم رهبر شهیدمان ایران و نجات میدن❤️

چقدر يهودي بي وطن داريم تو گهواره

خدایش فاز اینایکه میخندن چیه زیر همه تاپیک استیکر خنده میزارن

ایران زیبا قلبم براش تیکه پارس در امان خدا باشه

از طرفداری این همه مردم از ج ا ریدن از حرصشونه که میخندن

ایران بدبخت والا دیگه ازاسترس نمیدونم به کجا پناه ببریم

ایران جان...❤

اوناییکه دارن وطن فروشی میکنن گزارش بزنید

😭💔

ایران قشنگم نمیزاریم یه وجب خاک تو را تصرف کنند

😔😔😭😞ایران قشنگم

بگردم کاش میشد بغلش کنم ایران زیبای من

ایرانم😥😥

سوال های مرتبط