دیشب کمالشهر زدن یعنی کم بود پس بیفتم از ترس😥😥😥😥
خدا کمک همه کنع خدا مواظب همه باش خدایاااااا
امشب خیلی بد بود خییییلی واقعا ترسیدم 😭😭😭
الهی بمیرم مام دیشب اینجوری بودیممم 💔😭
ما سمت شاهین ویلایم
سمت شهرک یاس زدن
ما باغستان غربی ایم برقامون رفت پشت خونمونو زدن خیلی صدای بدی میومد چندبار زدن برق نداریم با بچه موندم بچمم خوابیده
شهر ما مرزبانی رو با خاک یکسان کردن.شوهرم بستری بچم مریض با خانواده اومدیم روستا.شوهرم موند بیمارستان باید فردا بره قلب انژیو کنه.دخترم تب و اسهال
حس بدبختی شذید دارم
میزنن 😭😭😭😭😭 بد جورم . کمالشهر رو زدن موجش اومد سمت ما ریدم به خودم گریم گرف
من بمیرم برا دل همتون 😭😭😭😭
خدا خودش کمک کنه 😞
ما سمت گوهردشتیم صدا اومد
دارن میزنن سمت ما صداش میاد ولی نمیدونم کجاس دقیق همشم جنگنده تو اسمونه
نظراباد تا الان صدای جنگنده میومد
دارم سکته میکن من چقدر صدا میاددد
ای دوستم اونجاست نگرانم کردی 😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭
پاس گاه کمال شهر میگن زدن با برقان
امشب قیامته سمت ما من فشارم افتاد داشتم از حال میرفتم
سمت ماست نمیدونم کجا رو داره میزنه بدجور داره خونمون میلرزه
خیلی بده سمت هشتگرد
من نظرابادمجنکنده ها همش رو اسمونن چند جام هفت هست بار صدای انفجار اومد
کوهسارو زدن
خیلی بد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.