فردا چه خبره؟
بچه پوشک زایمان طبیعی

۳ پاسخ

م ذ ا ک ر ه

فردا قرار بود باز مذاکره کنن پاکستان....
البته آقای قالیباف نرفته گفته تا دو تا شروط ما محقق نشه نمی‌رم....ترامپ هم گفته اگه انجام نشه دوباره با بهترین تجهیزات جنگ از سر گرفته میشه 🤦

نمیدونم
چه خبره حالا 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی
مامان زینب خانم🌼 مامان زینب خانم🌼 ۲ سالگی