۱۸ پاسخ

خب چرا ناراحتید شاید این آرومی خبر از صلحی چیزی باشه

شبیه آرامش قبل از طوفان

اراکو همین چند دیقه پیش کارخونشو برق باخترشو زد

شهر ما سه تا کارخونه بزرگ و غول الان زد

صبح تهران وحشتناک بود
عصر صدای جنگنده ارتقاع خیلی کم اومد
الانم یه کم صدای پدافند
ولی درکل یه حالتیه همه انگار منتظرن قشنگ همچین انرژی من میگیرم از محیط

امشب چه شب ترسناکیه

صدا میاد از ی ساعت پیش

امشب خواب نداریم
نذر صلوات بردارین خدا رحم کنه

تبریز آرومع

اوفففف شرق شخم زده جیزی مونده صدای فجهی میاد

تبریزم فعلا خبری نیس
سر شب صدای جنگده اومد پندافندا فعال شد

خدا بخیر بگذرونه

مشد اروم

کرج اروم فعلا

تهران از صبح افتضاح بود یهو سکوت کامل شد فقط ساعت ۷ اینا کلی صدای جنگنده اومد

اصفهان فعلا آروم.

تهرانم همینطور البته فعلا

کرج فعلا سکوت کامل

سوال های مرتبط

مامان مریم👧ومحمد👶 مامان مریم👧ومحمد👶 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی