پوشک شیر خشک بچه مادر

تصویر
۸ پاسخ

بالاخره تموم شد
این کیک وواسه تولدآبجیم درست کردم به همسرم گفته بودم خامه قنادی بخر انقدر دیر رفته بود هنه جابسته بود رفته بود ازشیرینی فروشی خامه فرم گرفته بودک اصلاخوب نبود خیلی اذیتم کردانگارانقدر هم خورده بود بریده بود ولی به هرسختی بود درست کردم واقعا بهترازاین نمیشد
بنظرشماچطوره خوبه؟؟

بغلاش بایدساده میشد

خیلیم خوب شد😍

خیلی خوب شده عزیزم 😍🥰

وای عالی شده

خیلی قشنگ شدعهع 😍😍😍
تولدش کلی مبارک باشه 🥰

خوب شده عزیزم تولدشم مبارک

خسته نباشی عزیزم 🌸 با امکاناتی که داشتی قشنگه

سوال های مرتبط