۷ پاسخ

باید شربت پاراکید بدی

ی قاشق غذا خوری استامینوفن بده

بالای ی سال شربتشو بده

باید شربت پاراکید بهش بدی

شربت پاراکید دکتر برا دختر من 7 سی سی تجویز کرد عزیزم
شربتش نه قطره
قطره ندی ها

اگه تب داره شیاف 125استامینوفن خوبه سریع تب رو پایین میاره

قطره برای بچه 4ساله خوب نیست باید شربت پاراکید بدی

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان بَشه مامان بَشه ۱ سالگی