مامانا کرم سوختگی چی گرفتین؟

۱۶ پاسخ

من ماستلا 123
بیبی کوکول
و سودوکرم وقتی سوخت زدم
اما مراقبت هم خ مهمه
مثلا به موقع تعویض
حتما روزی دوبار صبح و شب شسته شه
دکتر گفتن زیاد شستن و اصلا نشستن هردو باعث مشکل میشه
خودش
خودش زینک اکساید 25 درصد و کلوتریمازول یک درصد دادن

من ثمین خریدم

بیبی لاو برام هدیه دادن ولی ماستلا انگار خیلی خوبه

سودوکرم

سودا کرم

زینک اکساید نوزاد میزنم خیلی خوبه . کالاندولا هم خریدم فعلا نمی‌دونم چه جوریه

سودا کرم گرفتم

چیکو گرفتم

کالاندولا خوبه

کالاندولا و سوداکرم

کاندولا

سبامد

کالاندولا میخرم با آردن

سودوکرم
ان ان
کولاندولا

سودوکرم

الفا

سوال های مرتبط