من ماستلا 123
بیبی کوکول
و سودوکرم وقتی سوخت زدم
اما مراقبت هم خ مهمه
مثلا به موقع تعویض
حتما روزی دوبار صبح و شب شسته شه
دکتر گفتن زیاد شستن و اصلا نشستن هردو باعث مشکل میشه
خودش
خودش زینک اکساید 25 درصد و کلوتریمازول یک درصد دادن
من ثمین خریدم
بیبی لاو برام هدیه دادن ولی ماستلا انگار خیلی خوبه
سودوکرم
سودا کرم
زینک اکساید نوزاد میزنم خیلی خوبه . کالاندولا هم خریدم فعلا نمیدونم چه جوریه
سودا کرم گرفتم
چیکو گرفتم
کالاندولا خوبه
کالاندولا و سوداکرم
کاندولا
سبامد
کالاندولا میخرم با آردن
سودوکرم
ان ان
کولاندولا
سودوکرم
الفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.