خانما پماد سوختگی چی گرفتین خوب بوده یانه؟

۵ پاسخ

کالاندولا

من کالاندولا شرکت دینه گرفتم خیلی خوبه

سودو كرم

من فیروز گرفتم خوب بود

کالاندولا از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۴ سالگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی