خانما پماد سوختگی برای بچهاتون همبن و گرفتین؟

تصویر
۵ پاسخ

سودو کرم راضی ام

اره خیلی پمادش خوبه

عزیزم کرم آردن که از روغن کبد ماهی هست استفاده کن تاثیرش بیشتره تا این

اره عزیزم. جاشو عوض میکنی بشورش خشکش کن بعد اینو بزن براش

من فعلا سودو کرم خریدم اگه بهش نساخت میرم کالاندولا میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌وششم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣 مامان جوجو ممد💙🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری