۹ پاسخ

پسر منم الان وزنش ۹۷۰۰ هست

من گرفتم هیچ تاثیری نداره تازه خارجیش رو میدادم الان قوطی ای ۳ میلیونه با دادن غذاهای مقوی الان ۱۳ کیلو شده خداروشکر

دختر منم وزنش خیلی کمتر از بچه شماست از یکسالگی دکترش پدیاشور نوشت ایرانی میدم ولی تاثیری رووزن گیری نداره فقط ویتامیناش از شیرخشک بیشتر و بهتره

عزیزم دخترمنم ۱۰کیلو نیست.۹وخورده ایه.پدیاشور خارجی خوبه ایرانیش بدرد نمیخوره.هیچ تاثیری نداره.ولی فکرکنم مول شیرخشک باید درست کنی.دختر منم شیرخودمو میخوره با کمی غذا.غذا کم میخوره الانم دکتر میگه وزن باغذاعه.

پدیاشور چیه

عزیزم دختر من سه ماه از پسرت بزرگتره و از همون اول شیرخشک میخوره الان وزنش نه کیلو و نیمه

سلام عزیزم دختر منم ۹۳۰۰ بود ۱۵ ماهگی و شیر خودمو میخوره و اصلا شیرخشک نمیخوره و غذاهم تقریبا خوب میخوره ولی وزن آنچنانی نمیگیره ولی دکترش گفته همه چیش خوبه و ژنتیکی چاق نمیشه چون خودم هم همینم.
به نظرم اگه شیرخشک نخوره پدیا شور هم نمیخوره

عزیزم چندتا بیسکوییت مادر بگیر بنداز تویه کاسه شیرخوشمزه میشه شایدشیرخورد

عزیزم غذا بهش بده‌دیگخ الان با شیرخشک‌مگه وزن میگیره؟

سوال های مرتبط

مامان خرمالو🍅 مامان خرمالو🍅 ۱ سالگی