منم ۱۸ هفته کامل رفتم
اتفاقا بهترین تایم آنومالیه
نه خوبه،دکترم برای من پایان هجده هفته نوشت،من دلم میخواست زودتر برم میگفت برای نشون دادن یه سری ملاک ها،حتما باید ۱۸ هفته تموم بشه
من امروز ۱۸هفته کامل بودم رفتم
من ۱۸هفته ۴روز امروز رفتم
برو اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.