سلام ۱۸ هفته کامل میش رفت سنو

تصویر
۹ پاسخ

اره برای منم ۱۸ و ۱ روز نوشته میشه ده روزدیگه دل تو دلم نیییست

اره عزیزم برو 😍🫶🏻نتیجش بیا خبر بده

میشه
من ۱۷ هفته و۴ روز رفتم

آره میشه

دقیقا چند هفته ای

اره عزیزم الان وقتته بری سونو

عاره عزیزم برو

اره بابا

اگه برا آنومالی میری ۱۸ هفته و ۳ .۴ روز خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری