۸ پاسخ

اینه قیمتشم ۱۵۰ هزارتومن داروخونه خریدم

تصویر

دکتر به من منیزیم داد

منم همینم
کلا دراز کش و در حال استراحت چون فلجم😭😂

من برا گرفتگی منیزیم داده ولی اوایلش تاثیر نداشت یه هفته ک خوردم خوب شدم ولی الان 4 یا 5 روزه نخوردم باز میگیره

هیچی انقد مقاومت میکنم درد خودش کم میاره میره🫤

من دیگع عادت کردم فوری پامو فشار میدم روش زودتر ول میکنه ولی درد داره

منم همونم والا.. منیزیم بخور..جوراب واریس میتونی بپوشی شبا

وای وای منم اینجوریم دکتر یه کرم داده میزنم یه پام بعدش با ساق پا گرم میکنم بمونه خوب خوب شدم چند هفته پشت سر هم می‌گرفت انقد جیغ و داد میکردم تا باز میشد باز سی ثانیه بعدش میگرفت

سوال های مرتبط